Profil        Opinie       Właściciel  

  

Aplikacja "Mój Magazyn"  

  

Aplikacja napisana jest w Microsoft Access i skierowana do firm prowadzących gospodarkę

magazynową, sprzedaż towarów. Zajmuje się gospodarką środków  trwałych. Jest jedną

z grupy programów  ERP.

Została stworzona z myślą o łatwym zarządzaniu oraz zwiększeniu wydajności i aktywnie

wspomagać w organizacji i zarządzaniu firmą. 

Obsługa aplikacji jest łatwa i przyjemna. Nie wymaga czytania długiej dokumentacji.

Możliwość zamieszczania zdjęć artykułów zwiększają komfort obsługi, natomiast wykresy

statystyczne bardzo szybką orietację o stanie magazynu i sprzedaży towarów.

Aplikacja prowadzi przeliczenia z PLN na Euro i odwrotnie, co umożliwia kooperację

z firmami we Wspólnej Europie.

Zbiera i przetwarza informacje  o towarach, klientach, dostawcach, fakturach, dostaw, sprzedaży,

wydatkach, przychodach, płatnościach, korespondencji, itp. Umożliwia łatwe wyszukiwanie 

produktów, prowadzenie kalkulacji ich cen, wyboru dostawcy. Prowadzona jest  kartoteka

towarów, stan  magazynu, ewidencja przyjęć i dostaw towarów.

  

  

Zarządzanie danymi klientów ma za zadanie

stworzenie kartoteki klientów, którym sprzedawane

są artykuły. Obejmuje dane niezbędne do kontaktów,

wystawienia zamówienia, faktury, kontroli płatności

oraz prowadzenia wszelkiej korespondencji

Jeżeli klientem jest firma, kartoteka zawiera również

informacje dotyczące pracowników

  

                                                         Zarządzanie  danymi dostawców  obejmuje dane

                                                                  dostawców, do prowadzenia kooperacji,  informacje  

                                                                  o  pracownikach do bezpośrednich kontaków oraz dane 

                                                                  baków do dokonywania przelewów za zamówione

                                                                   artykuły. 

                                                                  Ta część aplikacji umożliwia "poglądanie" różnych

                                                                  "zdarzeń", jak np. dostarczane artykuły, pocztę, złożone 

                                                                  zamówienia, itp.

  

  

Zarządzanie danymi towarów  służy stworzeniu  

kartoteki  sprzedawanych towarów w celu dokonania

zamówień u dostawców, wystawiana ofert klientom,

kalkulowania cen sprzedaży, różnych akcji, planowani

zamówień, dokonania inwentaryzacji w każdym momencie.

Ceny towarów polskich dostawców przeliczane są na

Euro oraz ceny europejskich dostawców na złotówki.

Wydruki i diagramy prezentują sytuację magazynu.

  

  

                                                           Przyjęcia  zamówionego towaru następuje po jego 

                                                                     dostarczeniu przez dostawcę. Zmienia  automatycznie

                                                                     stan towaru w magazynie o ilość przyjętych artykułów. 

                                                                     Stąd wiadomo jest ile się ich znajduje się aktualnie

                                                                     w magazynie. W tej części aplikacji możliwe jest  

                                                                     "podglądanie" płatności za dostarczone towary.  

  

  

Wystawianie faktury  i dokumentu dostawy następuje

po zatwierdzeniu  przez klienta zamówienia. Dokona

automatycznego pomniejszenia stanu o ilość towarów

wyszczególnionych w fakturze. Aplikacja sprawdza, czy ilość

towarów jest wystarczająca do ich sprzedaży.

Prowadzona jest ewidencja płacenia należności za zakupione

i dostarczone towary. Istnieje możliwość pisania psim  

dotyczących płatności.

                                                                                                   

                                                                                                                                                                                

                                                                    Wydatki rejestrują wszelkie koszty firmy.

                                                                                Podzielone są na grupy. Wykresy statystyczne

                                                                                przedstawiają ich strukturę.

                                                                                

                                                                                

 

Poczta zapewnia pełna obsługę korespondencyjną

firmy z jej partnerami oraz zdarzeniami. Dotyczy 

klientów, dostawców  zamówień, faktur, płatności, 

anulowań, itd. Obejmuje rejestrację mail-i, pisanie

pism  do klientów, dostawców, z tytułu faktur, zamówień,

płatności.

 

 

                                                                                

 Dla zainteresowanych opis oplikacji w zbiorze PDF.

  

  

 

Nasze oferty  

 

 PC-Serwis

 Porady IT

 Programowanie:

      "Amortyzacja"

      "Mój magazyn"

      "Moja firma"

      "Moja kancelaria"

 Sieci Thin-Client:

      thin-serwer  

      thin-client  (terminal)

      sieć z jednym serwerem  

      sieć z wieloma serverami

      zalety

 Szkolenia - Access  

  

  

 Inne tematy

  

  "Chmura IT"

  Prywatność w internecie

  Zagrożenie

  

  


      Komórka:  537 664 629,        Email:   info@it-eksperci.pl         Adres:  ul. Sokołowska 9,   01-142 Warszawa